söndag 15 maj 2011

Tågluffa och Innebandy cup.

Efter skolan i fredags och ett besök på kondis, tågluffade jag och Anna.:) Det är grymt att man får åka gratis tåg med gymnasiekortet. Synd att det inte går några tåg hit där jag bor, men det går tåg (nästan) ditt Anna bor. Eftersom jag skulle med henne hem blev det jag fick åka tåg. Coolt! När vi satt på tåget kom vi på att vi skulle åka tillbaka till Örebro. Vi tågluffade mellan Örebro och Halsberg tre gånger. Haha, vi är inte normala och jag tror inte det kalas att tågluffa, men men.

Jag sov över hos Anna och det blev en tidig lördagsmorgonen. Anna skulle nämligen spela innebandy cup och av någon anledning följde jag med och fotograferade. :)

Så nu har jag över 200 bilder på innebandy.:)
Är kommer två stycken av bilderna.:)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar