måndag 26 december 2011

Julafton



Julaftonsmorgonen började med att vi i familjen böt julklappar.:)

Mormor och Morfar, Moster och kusinerna kom över vid halv 11 för att äta julfrukost. 
 Efter gröten dukades det upp med godsaker.
Mys med katten.
 Pipas vaktade julklapparna. Duktig katt!:)
 Så här juligt såg det ut från mitt fönster. Skulle jag inte veta om, så skulle jag tro att denna bild var tagen på våren.
 Hos min lotsats farmor och farfar i Hällefors fanns det däremot snö.
Vi åkte ditt för att fortsätta fyra jul.
Efter Kalle Anka och fika, tittade Tomten förbi och delade ut några paket till barnen.

Efter att Tomten hade gått blev det julklappsöppning. Så här glad blev Marcus när han upptäckte att det fanns en dammsugare i paketet.

Det var min julafton det. På juldagen firade jag hos pappa. Kameran blev glömd i väskan, så inga bilder blev tagna. Tack alla för en fin jul och alla julklappar.:)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar