torsdag 1 mars 2012

Knutte



2 kommentarer :

  1. Sv: Nej jag skulle nog inte bli arg, snarare häpen och kanske irriterad men lite smickrad också. Jag vet vad upphovsrättslagen är och betyder. Det var helt klart fel av mig att inte ange källor till bilderna jag använt i mitt kollage, dock så tycker jag att det ofta är väldigt svårt att hitta till ursprungskällan om man googlar en bild, man kan få sitta hur länge som helst. Jag har letat åt källorna till bilderna nu, dock så är det "bara" källan där jag har hittat bilden. Jag vet alltså inte om det är ursprungskällan eller inte. Men om det nu är så att den som har tagit bilden går in på min blogg och ser att det är fel källa som är angiven hoppas jag ju såklart att den personen i så fall ber mig ange den rätta källan eller att ta bort bilden om den hellre vill det. Men som jag skrev, det var fel av mig att inte ange någon källa alls. Och nej, du lät inte irriterad, du skrev ju bara fakta :)

    Ha en trevlig dag!

    SvaraRadera