torsdag 17 oktober 2013

Höstens färger



4 kommentarer :

  1. Vi är många som fascineras av det färgspel hösten bjuder på.

    SvaraRadera
  2. Mille tjusig som alltid

    SvaraRadera
  3. Vår fantastiska natur, så vackert!

    Jag såg din kommentar på Jonnas blogg...
    Ville bara berätta att jag har en liknande dröm om att kunna odla min egen mat på naturens villkor.
    Jag känner så väldigt väl igen mig i det du skriver! Har efter tre år på högskolan nu jobbat i över två år,
    och visst växer bankkontot, men lyckokontot är på noll... Men nu ska det äntligen bli ändring på detta!
    Jag har kommit in på en folkhögskoleutbildning, som jag kände att jag ville tipsa om. Kursen heter
    Ekologisk odling och hållbar livsföring, se http://www.morafolkhogskola.se/default.asp?PageID=555.
    Jag har ju inte börjat kursen ännu, men känslan efter att ha besökt den är mycket god! Här får man
    verkligen lära sig odla småskaligt på riktigt, laga bra mat och testa på diverse hantverk, med mera.
    Jag önskar dig all lycka till med din dröm! Hoppas att alla som känner att de sitter fast i något
    som inte gör dem lyckliga vågar ta steget och följa sina drömmar! För jag håller fullständigt med
    dig om att livet handlar om att göra saker som man tycker är roliga och som känns meningsfulla!

    Kram
    Johan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Johan för tipset! Vilken rolig och lärorik kurs! Den känns verkligen som något för mig. Vad roligt att du kom in på den kursen, jag önskar dig verkligen all lycka i framtiden!

      Kram

      Radera