söndag 9 augusti 2015

Aprilkväll och Augustiledighet

analogt-220-spring15-19
analogt-220-spring15-20
analogt-220-spring15-21
analogt-220-spring15-22
analogt-220-spring15-23


En aprilkväll 
Kamera: Agfa Super Silette lk
Film: Kodak T-Max 400


När jag går upp sover ännu tuppen, inte ens solen har hunnit stiga upp. Dimman ligger tjock över ängarna och inte en bil syns till när jag svänger på motorvägen. Den enda som också är vaken är en älg som står längst med vildstaketet. Det är fredag och min sista dag på sommarvikariatet. För sista gången låser jag upp städskrubben för att hämta min något otympliga städvagn. Jag tömmer sopkorgar, skurar toaletter och tar bort kaffefläckar från skrivbord. Men nu har jag semester! Imorgon ska jag njuta av att det är måndag med att kunna dra kvar i sängen och äta frukost länge. Jag hoppas ni också får en fin måndagsmorgon! 


1 kommentar :

  1. åh vilken underbar känsla du, hoppas du njutit som tusan idag! :)

    SvaraRadera