lördag 23 oktober 2010

Ifrån denna stund.

Sitter och vräker i mig Sourcrem och Bearnaise chips och Ahlgrens salta bilar. Mums! Svårt att sluta att äta när man en gång har börjat. Rockklassiker underhåller mig med bra musik. Jag funderar över vart datormusen har tagit vägen. Jag hade den igår men nu är den försvunnit. Det är säkert en av katterna som har tagit den. Tur att det är en bärbar dator:). Utanför mitt fönster börjar mörkret ta över. Oj, vi går mot mörkare tider. Fast va är det för fel på mörkret egentligen? Det är bara mörkt. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Dem få saker som är kvar ligger överalt och är halvt som halvt nedpackade. Nästa helg flyttar vi kanske eller så blir det näst nästa. Jag hoppas det blir i helgen. Nu ska jag redigera lite bilder. Som jag alltid gör.


Tänkte påminna er om att det finns bloglovin. Lägg gärna till mig så du inte missar ett inlägg.:)
Tack till er alla som läser min blogg! Tack för kommentarerna!! Ni gör mig så glad!!:)

1 kommentar :

  1. Veldig fint bilde. :)

    Sv. Takker for kommentar på bloggen min. ;)

    SvaraRadera