lördag 30 oktober 2010

The last night!

Nu sitter jag här i mitt rum för sista kvällen. Sista natten i huset som har varit mitt hem i sisådär 8 år tror jag. Det känns lite konstigt! Det känns lite sorgligt, fast mest rolig! Jag ser framemot att flytta! Kommer få ett större rum med klädkammare. Jag har alltid önskat mig en klädkammare! Jag älskar mitt rum! Det är så mysigt! Älskar huset, ett gamla hus är det! Mys! Det är verkligen speciellt med gamla hus!:) Det här huset som vi ska flytta ifrån är också gammalt. Tycker om huset men det är dock för litet för oss. Vist kommer jag sakna det lite men inte mycket.
Det känns jätte bra att det just känns bra! Fy fan om det inte hade känns bra och jag inte hade velat flytta! Hade inte orkat att flytta en gång till emot min vilja! I somras flyttade jag ifrån mitt barndomshus. Ni som känner mig vet om att jag tycker det var/är otroligt jobbigt! Fan va jag saknar mitt barndomshus!

Vet inte hur det kommer bli med bloggningen. Vet inte när vi kommer få Internet. Har gjort några inlägg så när jag är nära en dator med Internet kommer jag publicera dem. Har ett tidsinställt inlägg som publiceras imorgon. När jag väl har Internet kommer jag att bomba er med bilder! Haha!:)

1 kommentar :

  1. Lykke til med flyttingen. ;)

    Sv. Tusen takk for kommentar på bloggen min. :D

    SvaraRadera