onsdag 24 november 2010

Banankartongs inredning!

Fick en brilliant idé idag!:)
Kom på att jag kunde förvandla mina banankartonger och TV till bänkar. Har inte så många möbler i mitt rum just nu eftersom vi har flyttat. Har fått 2 byråar av några släktingar men har inte hämtat dem än. Så därför har jag inte packat upp alla mina saker utan har 7 banankartonger + TV:n ståändes på golvet. Idag kom jag på att jag kunde lägga över något skynke så blir det som ett bord och då kan jag ställa några prydnader där. Så blev det och här är resultatet:)



























Blev ett hopplock av alla möjliga prydnader.
Älskar att inreda! Längtar tills jag har fått hem byråarna så jag kan packa upp alt och inreda mitt rum.:) 50-tal och äldre stil blir det! Älskar gamla möbler och prylar!:)

1 kommentar :

  1. Så jo bra ut det. :) Kreativt.

    Sv. Takker for kommentar på bloggen. ;)

    SvaraRadera