onsdag 3 november 2010

Tillbaka!

Jag är tillbaka! Det tog inte lång tid innan Internet var fixas. Egentligen blev det fixas i måndags.:) Tv:n var inkopplad redan första dagen. Viktiga grejer!:) Det har inte blivit att jag har bloggat något eftersom datorn är lite knäpp och stänger av sig av sig själv ibland. Jobbigt! Flytten har gått bra och jag trivs bra här i nya huset. Just nu tittar jag på bilder på 50-tals inredning. Älskar 50-talet! Mitt rum ska bara bli inrett med gamla möbler. Inte bara 50-talet utan ännu äldre. Får se vad jag hittar.:) Dem möblerna jag letar efter är en soffa och en stort skåp. Tror det finns ett bra skåp hos en släkting som jag kan få. Ska åka ditt någon dag.:) Jag fick en stringhylla idag av Mormor och Morfar. Grymt! Dem har haft den i sin första bostad. Stringhylla är så grymt snygga, så tack så mycket Mormor och Morfar!:) Mitt rum kommer bli grymt snyggt!:)
Gamla huset och Pappas flyttlastbil.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar