onsdag 1 juni 2011

Höns, badkläder och bråkiga bussar!


Coolingarna Berit och Börje!

Till stan skulle jag idag fast jag inte hade någon skola. Jag gick på stan med en kompis. Vi shoppade loss på badkläder. Nu kommer säkert sommaren bjuda på regn och en sol gömd bakom stora gråa moln, men men. Man kan ju alltid hoppas på badväder och att steka på stranden!:) 

Men bussarna värka inte vilja att jag skulle till stan!
Jag hatar bussar som inte kommer enligt busstabellen! Gick till bussen i tid men när jag var en liten bit ifrån hållplatsen kommer bussen. Det var typ 7 minuter kvar tills bussen skulle komma. Bussen kommer alltid försent! Va fasen skulle den kommer förtidigt idag för? Enligt busstabellen skulle nästa buss kommer två timmar senare, så det var bara att gå hem igen. När jag är nästan hemma ser jag att det kommer en till buss. Så dem har tydligen satt in en extra buss. Fan, jaha. Hade jag ståt kvar vid hållplatsen hade jag kommit med bussen. Eftersom Mamma skulle till Karlskoga så bestämde jag mig för att åka med henne och ta Karlskoga bussen. Innan vi skulle åka kommer det en till buss åkandes förbi. Liksom vad fan är det här? Jävla bussar! 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar