onsdag 21 september 2011

En bråkig katt och bakning


Finaste Pipas! Bråkigare katt får man leta efter! :)

Jag hade tänkt att jag skulle köra cross idag eftersom jag hade tid för det och det skulle inte regna, men det tog skolan stop för. Idag och imorgon har vi något som kalas för, företagande för en dag. Det går ut på att vi ska testa att ha ett företag och då ska vi sälja något och känna pengar. Så jag fick skita i att köra cross och istället tillbringa eftermiddagen med att baka. För vårat företag ska sälja kakor, och det ska typ alla andra företag också göra. Så imorgon mellan 10 och 2 ska vi sälja på några torg inne i Örebro. Kul, kul! Hoppas på fint väder! Alltså jag hade inte sagt nej till lite mer tid, känner mig lite små stressas! Ska kanske slita mig ifrån datorn nu och istället tillbringa lite tid med samhällsboken. 

1 kommentar :

  1. Charmtrollet Pipas måste väl vara den perfekta stresslindraren.

    SvaraRadera