söndag 12 februari 2012

Lagott



Dem här två bilderna är annonser för en uppgift jag håller på med i skolan. Vi håller på att lära oss om hur man tar fram en produkt och sedan lanserar den. Lättaste sättet att lära sig är att helt enkelt att ta fram en produkt. Det gör vi, fast lite på låtsats. Min produkt är lakrits, som ni kan läsa på bilderna ovan. Jag hoppas ni kommer och tänka på 50-talet när ni ser annonserna. Det är min tanke, jag vill att produkten ska kännas 50-tal!

Nu är det bara att skriva klart rapporten, sedan är jag klar med den här uppgiften. Ska försöka denna söndag att skriva klart den. Men det finns så mycket annat jag vill göra. Så jag får se hur det går.

Söndagskram till er!

2 kommentarer :

  1. Lagott, mums för en lakritsälskare. Jag får 50-talsfeeling av dina bilder.

    SvaraRadera
  2. Grymt bra, bara att börja göra lakritsen!!

    SvaraRadera