fredag 24 februari 2012

Senaste tiden

Det är något med iphone och instagram bilder som jag gillar. Här kommer ett långt inlägg med bilder tagna av iphonen.:)

Först ut är två små filurer som står i stringhyllan. Nasse och Ior, mina favoriter! Till höger har vi en kaffekopp från Gröna Anna.

Här står jag på bordet hemma hos pappa. Vi lekte elektriker och kollade varenda eluttag i köket. Bilden till höger är från min dagliga promenad hem från bussen.

Utsikt från mitt fönster, mcdonalds frukost en tisdag och varm saft ur secondhand kopp.

Utsikt en lördagsmorgon från mitt rum hos pappa.

Kartboksläsning och fönsterutsikt

Skogsfotografering. Jag agerade modell, och hade jeans med jätte många hål och en trasig och smutsig tröja. Det var kalt!

Frost, rött golv och älgtorn.

Hemma hos mormor och morfar hänger det en tavla med ett träd på väggen och ett fotografi på mig från senaste skolfotograferingen står på pianot.
Kyrktavla på väggen och hemmagjord semla hos mormor och morfar. Den slitna dörren är tagen hemma hos pappa
Sista bilderna är också tagna hos mormor och morfar.

2 kommentarer :

  1. Vackra bilder. Det är ett rikt liv du lever.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar den där läskiga typen som står med ett svärd i handen :D // Ellen

    SvaraRadera