måndag 5 november 2012

Instagram - Oktober

Oktober gick så jäkla fort. Men den här månaden har jag träffat på en liten fågel och en dag var det mjölkdimma ute.
 Jag har fyndat på secondhand, blandannat en kopp Fontana från Gefle och en Polaroid kamera.
 I början av månaden hade träden än löv. Jag åt en mini delicatoboll och åkte gärdesbil med brorsan och mamma. Inte trodde jag att det var så kul att köra bil som en dåre på ett gärde!
Harald sov i en förliten låda och jag har varit ute i mörkret med en pannlampa.
 Frukost och ett eget plockat äpple.
Höst, regn och löv.
Kom ut i mitt rätta jag, zombie.

1 kommentar :

  1. Jag har koppar från Gefle som heter, Anita.
    De liknar den som du köpt på loppis.
    Använder inte koppar så mycket nu, det är ju synd att de bara står i skåpet och samlar damm.

    Anita från Örebro

    SvaraRadera