tisdag 14 september 2010

Hösten och Vintern!


Hoppas på fint väder till kvällen. En vacker solnedgång med underbart ljus. Då ska jag ut och fota. Leta upp några vackra löv. Dock får jag nog vänta ett litet tag till på att löven har förvandlats helt ifrån gröna till röda och gula. Ser ifram emot hösten med alla dem underbara färgerna. Hoppas bara på att det inte blir en massa regn! Sen kommer vintern och snön(det hoppas jag iallafall på). Älskar vackra vinterdagar med massa snö! Snö bilder, mums!
Sen längtar jag även tills mörkret har krupit fram och jag kan bege mig ut med kameran i ena handen och ficklampan i andra. Vill ta några självporträtt i mörker. Måste skaffa mig ett stativ och trådlös fjärrutlösare. Lite svårt att foto med ett ministativ och kameran på självutlösning. Brukar ofta sluta med att jag är helt ur fokus. Lyckat!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar