onsdag 8 september 2010

Oskar

Träffade Mamma innan skolan börja idag.
Mamma: "Jag och Marcus har köpt en sak, lova att inte skrika!"
Jag: "Ja, okej." Och tänker vad är det nu för gräslig sak dem har köpt?
Mamma visar mig ett kort på mobilen. Det är en jätte söt grå kissemisse.
Skrika, det gjorde jag inte. Blev nästan stum, förstod inget. Fan va söt! Kom det sedan ur mig.
Det är Oskar berättar Mamma, det är din nya lillebror.  
Jag har fått en till lillebror!:) JIPPI!!:) En till Norsk skogskatt.:)  
Var och träffade lilla Oskar efter att jag hade varit hos Mormor och Morfar. Han är gudomligt söt!


Han kommer överens med Harald och Sonja. Han och Sonja leker jätte mycket ihop. Harald tror jag tycker det är skönt att Sonja har någon att leka med istället för att hon ska klänga på han.

2 kommentarer :

  1. Vet du va!OSKAR är skitfin

    SvaraRadera
  2. Hej anonym! Vem du nu är?
    Ja, jag vet!:) Han är skitfin!:D

    SvaraRadera