lördag 15 oktober 2011

Gekås Ullared

Samsung galaxy S + Pixlr o matic

Hej! 
Igår missade jag min första skoldag i gymnasiet för att åka till Gekås Ullared och trängdes med mängder av folk och kundvagnar. Jag köpte en del saker som ett par hörlurar, en prydnads snögubbe, halsduk, en tröja, trosor, strumpor, ett påslakanset med AC/DC tryck, godis, torrschampo och lite andra saker. Köpte även några julklappar, skönt att vara ute i god tid. Har några klappar kvar.:) 

Bilden ovan är tagen på hemvägen när bussen stannade för fikapaus i Brunstorpe. Måste berätta en pinsam sak som hände i bussen innan vi skulle åka ifrån Ullared. Blev bjuden på kaffe, som jag råkade spilla ut halva koppen på mig själv. Det var tur att jag hade svarta byxor, för annars hade det sett ut som jag hade kissat på mig. Haha, jag är så duktig!

Annars var det en trevlig och rolig dag tillsammans med bästa Anna!:)

Nu funderar jag på om jag ska börja med någon av läxorna eller redigera bilder. Jag orkar inte med läxorna, så jag tror det bli att redigera. 

1 kommentar :

  1. ja jätte kul :) det var specielt roligt när busschafören drog det där skämtet om en kompis som sitter berdvid en och stinker på vägen hem :D <3

    SvaraRadera