söndag 17 juni 2012

April genom mobilen

Ni vet dem där små fyrkantiga bilderna med inte den bästa kvalitén, tagna med appen Instagram. Dem bilderna gillar jag. Nu var det längesen jag la upp instagram bilder, eller okej, den senaste tiden har det blivit en del, men jag har ett helt gäng kvar att visa. Så många så jag delar upp bilderna i flera inlägg. Här kommer bilder från mitten av april till slutet av april. Maj-bilderna kommer någon annan dag.

Här är min favorit hund Alice efter att hon hade opereras för andra gången.

Körde lite cross. Den blev lite skitig.
Jag var hos Farmor och Farfar en dag. Jag var tvungen att sitta lite i finaste rokoko soffan, en dag ska den få flytta hem till mig. Jag fick en mjölkkanna och en sockerskål från Spisa Ribb av Farmor.
Små knattarna fick komma ut för första gången. Den stora svart är Knutte.
Blåa blommor och min kamera en dag när jag var ute och fota blommor.

Så kommer vi till sista dagen denna månad som är Valborg. Jag var på bio och såg 21 Jump Street. Den var bra! Det var bara vi i hela biosalongen först, sen kom det dock två stycken till. Lite fyrverkerier kollade vi också på.

1 kommentar :