tisdag 26 juni 2012

En kyckling och datorproblem


Min dator mår inte så bra just nu. Först blev det ett gäng pixlar svarta, som sedan har växt till en större spricka. Sedan helt plötslig när jag startade datorn hade datorn händrat skärmsläkaren till standart bilden som var när jag köpe datorn. När jag skulle gå in på internet funkade inte Google Chrome, Internet Explorer funkar dock(hatar explorer, klarar mig inte utan Chrome). Slutligen håller utforskaren(mappen med alla bilder och sånt) att krångla. När man går in i utforskaren kommer ett medelande en liten stund efter om att utforskaren har slutat att fungera och utforskaren stängs då ner. Grymt jävla jobbigt! Måste någ lämna in datorn tror jag, jag hoppas inte bloggen kommer bli lidande för det. Har dock lite bildbrist, måste redigera. Men det är ingen som har någon erfarenhet av en utforskare som inte fungerar?

Slutligen, fan vilket tråkigt inlägg!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar