söndag 24 juni 2012

Maj

Här kommer Maj i instagram bilder.
En fin dag åt jag och brorsan våran mat ute.
Fina blommor
Väntade på tåget i Laxå, efter att jag hade gjort halkan. Så jäkla roligt! Till höger är en inte lika rolig grej, en trafikolycka. Vi stod längst fram i bilkön, första parkett. Hade vi kommit typ fem sekunder tidigare hade vi kunnat åkt förbi olyckan.
Glass, fika hos mormor och morfar och min fina morfar.
Träffade två hundar som Pappa och dem var hundvakt till.
Mitt fönster och fönsterutsikt från det en tidig morgon. Till höger är kyrkan jag nästan bor granne med.
Så här ser det ut där vi har skytte, rätt fint. Tavlorna längst fram är 50 meter till och tavlonra längst bort är 300 meter till. Vi skjuter mest på 50 meter. 
Den högra bilden är på Sonja som har krans.

Fina äpple- och körsbärsblommor. Och jag med en syren bakom örat och Anna.
Mat och efterätt(er). Mums
Fin natur och en fin kopp med äppleblommor och smörblommor i min stringhylla. 

1 kommentar :