tisdag 7 augusti 2012

Juli - instagram

Juli har passerat och jag tänkte visa vad som finns på min instagram den månaden.

Börjar med en ballong i solnedgången och Emma som äter glass.
En av få dagar med poolhäng. Har varit alldeles för lite med badandet den här sommaren! Sedan har vi en blomma och bigarråer som jag plockade hos Mormor och Morfar.
Jag har hängt med Mormor till gravarna och hälsat på mina döda släktingar.
Så var jag till Stockholm och här är utsikten från Kaknäs tornet. Till höger är en stridsvagn från Arsenalen i Strängnäs.
Hittat harsyra och fikat hos Mormor och Morfar. Fin kopp!
Skogsfynd: 7 stycken stringkonsoler. Våra små dvärgkochin har börjat värpa och äggen är mini! Högra bilden är på en egen tillagad sallad.

Här har vi typ världens knäppaste mopedaffär, Rösebäckens cykel och motor. En guldgruva för den som letar efter mopeddelar! Alltså den var i en lada och hela vinden var full av delar, var verkligen saker överalt! Gångarna var jätte smala.
Till höger har vi något jag tycker är lite roligare än mopeddelar, nämligen loppis fynd! Fyndade två ramar, tre tyg bitar, lite tråd och en vandringsväska. Den sistnämnda kostade bara 65 kronor och ska med mig på festival!
Hängde med några ung tjurar en dag! Dör vad söta dem är! Vill ha en ko hage bredvid huset nu!:)
Lite kvällsol, ett gamalt hus och ny skiva med bästa sångaren, Bruce Dickinson <3
Plåtat med både digitalt och analogt gjorde jag när jag var i låtsats farmor och farfars sommarstuga. Högra bilden är även därifrån. Fick hem filmrullen idag från framkallning men otur någ så fanns det inga bilder. Negativen var bara svart. :( Känns så jävla tråkigt eftersom jag vet att det fanns en del bra bilder där. Tror det beror på att jag använde mig av en gammal rulle.
Låtsats farmor och farfars tupp Pelle.
Lite natur

En kväll när det åskade, kompismys och bästa glassen!

Snyggingarna Harald och Pipas! Högra bilden är från en fin kväll då jag för ovanlighetens skull cyklade en sväng. Tror inte det har hänt på flera år.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar