lördag 18 augusti 2012

Vildmarksliv

För några veckor sedan levde jag lite vildmarksliv med Anna. Vi åkte ut till Kilsbergen och övernattade i ett vindskydd.
Först fick vi vandra en liten bit för att komma till våran övernattningsplats. Vandringsskorna var på!



Medan vi gick, höll solen på att gå ner. Så otroligt fint kvällsljus!

Framme!
Vi gjorde upp eld och lät mörkret falla. Jag premär använde mitt stormkök som jag fick i födelsedags present, och tillagade krabbelurer. Det är typ som tjocka plättar. Gott!
Det är verkligen något speciellt med att sova i vindskydd ute i skogen. Man kommer så himla nära naturen.
Vi vaknade upp till en fin utsikt, lite såhär såg den ut.

Åt frukost, bestående av center och kaffe. Det sistnämnda är gjor av vatten från sjön som jag sedan kokade på stormköket. Kändes väldigt vildmarksliv!
Skål på det sa vi och var tvungna att ta en bild.
Sen var det dags att återvända till civilisationen och vi sa hej då till skogen.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar