söndag 2 december 2012

Lucka ett och två; En bild på dig som du själv tycker om. En bild på dig hemma.

Jag kom på, en dag försent att jag också vill vara med i Emilys adventskalender. Det är nämligen så att varje dag fram till jul ska man lägga upp ett inlägg med en bild till ett tema. Ett inlägg är en lucka. Nu kommer jag inte vara med på varje lucka, men nästan. Eftersom jag är en dag försenad, så öppnar vi första luckan idag istället för igår. 

Temat för första luckan är En bild på dig som du själv tycker om.”
Sommarkväll, motljus och min fina kånken.

Lucka två öppnar vi på samma gång! "En bild på dig hemma"


Den här bilden är tagen i början av januari 2011, då hade jag bott lite mer än två månader i Hidingeby. Här står jag i mitt rum och tittar ut. Trivs så himla bra här.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar