söndag 10 augusti 2014

Fotografier från förr.

Jag har några fotografier jag har tagit med min analoga kamera som har legat på hårddisken alldeles för länge. Nu är det dags att ta en titt.

IMG_0001-analogt

Vi börjar med den är bilden från när jag var på Gröna Lund för ett år sedan.

IMG_0002-analogt

Anna framför en karusell.

IMG_0003-analogt

Open art konst i Örebro.

IMG_0007-analogt

Det blev höst.

IMG_0008-analogt

Mormor i kvällssol.

IMG_0011-analogt

Orange.

IMG_0023-analogt

Det blev dags för att hugga gran och sätta i julgransbelysning.

IMG_0024-analogt

Jag bakade pepparkakor, som jag alltid gör hos Mormor.

IMG_0025-analogt

Solen gick ner tidigt.

IMG_0031-analogt

Våran lilla julgran.

IMG_0034-analogt

En tavla hos Mormor och Morfar på det fina släkthuset, som tyvärr är rivet. Huset jag bor i (grannhuset), är byggt efter detta hus.

IMG_0035-analogt

Mille och Mormor.
IMG_0037-analogt-Redigera

Det var snö i januari.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar