måndag 18 augusti 2014

Min framtid från idag




Västergötlands täta skog kommer vara mitt hem för ett år.  I det lilla samhället Mullsjö, på folkhögskolan med sjön och skogen som granne. Här ska jag studera på linjen Konst och Form. Specifikt betyder det att jag ska studera fotografi, textil, bild och keramik. Den första dagen var idag, och hittills verkar det väldigt bra. Klassen verkar vara en trevlig och rolig skara människor. Några av de bor jag även med, då jag bor på internat här på skolan. Jag tror att det här året kommer bli väldigt roligt.



Ps. Bloggar från ipaden för första gången, så jag hoppas det fungerar och att det inte ser allt för fullt ut. 

4 kommentarer :

  1. Det låter som en kreativ miljö för dina studier. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Lycka till! / moster S.

    SvaraRadera
  3. Det verkar mysigt. Ha det så bra i Mullsjö.

    Anita F

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får ett bra o innehållsrikt år på skolan. Anita H.

    SvaraRadera