söndag 22 augusti 2010

Jag känner mig stor!

Shit, skola imorgon!
Är så grymt nervös! Har ont i magen!
Gymnasiet, har ingen aning vad det är för några som jag kommer hamna med i samma klass. Första intrycket, kommer säkert göra bort mig. Jaja, får hoppas det går bra! Nu vet jag iallafall vart jag ska. Jag och Pappa var in idag och kolla vart ingången var. Det är en stor skola med många ingångar. Ingång P ska jag gå in och ska gå upp för en trappa. Känns bra att jag vet det nu, vill inte yra omkring överalt på skolan imorgon och komma försent. Skulle vara lite pinsamt!

Innan jag och Pappa var in till skolan så var vi på Pappas jobb. Där finns det en stor parkering, så det passar väldigt bra att övningsköra där. Det gick väldigt bra för mig, gjorde framsteg!:) Det är roligt att köra bil!

Shit, vad man känner sig stor! Haha, gymnasiet och övningskörning!:)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar