söndag 29 augusti 2010

Lastbilsmässa

Igår var jag på lastbilsmässa i Jönköping. 4 gången i rad jag var där.:) Som föra gången så åkte jag buss med Pappas jobb. Trevligt och jag garvade hela tiden, inte gjorde det bättre att jag var så trött så jag var helt flum. Alt var roligt!:) Haha! För en gång skull hade jag inte med mig kameran. Jag saknade den! Tänkte att det finns bara fulla gubbar och lastbilar där, och det är var det fanns. Men då kunde jag ha tagit kort på det, iallafall lastbilarna. Fanns många snygga, dock var det så blött och lerigt där utställningsbilarna fanns så vi gick inte så mycket där. Kom hem vid 7 och gick då till vindskyddet där några kompisar skulle sova över. Jag orkade dock inte sova över. Längtan efter sömn och min säng var för stor!
Dagen har varit rolig och trevlig fast jag inte hade med mig kameran. Hade gärna villat bjuda er på några bilder!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar