torsdag 19 augusti 2010

Välkommen!

Hej och välkommen till min nya blogg!
Börjar nu att blogga här istället för på crosshanna.blogspot.com
Denna blogg är då en fotoblogg. Att fotografera är det roligaste jag vet. Är en stolt ägare till en Canon EOS 450D. Köpte den strax efter julafton 2009. Det är min älskling, haha.:) Jätte bra nybörjarkamera. Jag ska snart, om bara några dagar börja på 1:an på mediaprogrammet. Det kommer bli roligt och jag hoppas jag kommer lära mig mycket inom foto. Det är anledningen till att jag valde den linjen. Jag hoppas att jag kommer bli en grym fotograf och jobba på ett eller annat sätt som fotograf. Heltid eller kanske bara som något extra jobb. Kanske hos en tidning, som sportfotograf, ha en egen studio, porträtt, djur och naturfotograf. Ja, det finns många olika alternativ och jag får se i framtiden.

Nu hoppas jag att du ska få en trevlig läsning, tycka om mina bilder och glöm inte att skriva en kommentar!:)

Självporträtt!:)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar