lördag 21 augusti 2010

Sommaren var kort!

Tog en promenad nu på kvällen, kameran fick följa med så det blev inte någon lång promenad. Stannar hela tiden och fotar, gick in i dem små skogspartierna som finns här. Ingen tycker det är roligt att gå på promenad med mig för jag ska bara stanna hela tiden och ta kort.Haha:) Det är bra när man är själv då kan man stanna hur många gånger man vill.:) På min korta promenad kom jag fram till att det inte längre är sommar. Kolla bara på dem här korten så förstår ni!

Sommaren hade kunnat varit längre! Det var ju bara en halv sommar. Det kunde ha varit varmt ett tag till! Men jag ser faktiskt fram till hösten och vintern. Gymnasiet tror jag kommer bli skoj! Hålla på med saker man tycker är skoj, lära sig saker och träffa nya människor.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar