lördag 9 juli 2011

Färg..


Vad sur jag blir! Hade fixat ett tidinställt inlägg som skulle komma upp i förmiddags där jag skulle berätta lite om dagens planer. Men som ni ser så kom aldrig inlägget upp. Bajs! Men tydligen kommer det att publiceras den 11 Juli. Vafan? Jag är helt säker på att jag skrev den 9 Juli. Blogspot har gjort om sidan så alt ät typ annorlunda. Så det med att tidinställa inlägg funkar inte riktigt som det ska. Och jag ser inte all text när jag skriver. Jobbigt!

Jaja, nu är det som det är! Får berätta nu istället vad jag har haft för mig idag.:) Idag har jag gjort något som jag aldrig har gjort förut. Jag har spelat paintboll! Det var väldigt kul, men fyfasiken vad ont det gör när man blir träffat. Aj! Blev några blåmärken. Måste det gör ont? Jag satt mest och fega och det var väl inte så konstigt att jag hade kvar bollar längst. Fast dem jag spela med var ett par skjutgalna killar.

Efter paintbollen blev det kalas, Mammas farbror fyller år. Trevligt trevligt. När vi kom hem hittade vi två kycklingar i äggkläckningsmaskinen, fler kycklingar är på gång!:) Roligt!

En trevlig dag har det varit fast det tidinställda inlägget inte kom upp!:)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar