fredag 8 juli 2011

Göteborg den 1 Juli 2011

Det har då gått en vecka sedan jag var i Göteborg och såg Iron Maiden. Tiden går alt för fort! Jag vill spola tillbaka tiden och återleva denna dag igen! Det var så kul!:) Jag hade såklart med mig kameran för att dokumentera dagen. Dock blev det inte så många bilder tagna, bara några stycken. Men jag tänkte vi kunde ta oss en titt på bilderna som jag tog när vi gick omkring i Göteborg innan konserten. :)
Det var med dem är tre personerna som jag var där med, Jonas, Robin och så min Pappa:)

 En cool staty helt enkelt:)
Nästan på engång gick vi till affären Shock. Jag glömmer jämt bort vart den affären ligger och är tvungen att leta efter den. Men nu vet jag vart den ligger, fast det sa jag förut med.:) Det blev inget inköp för mig men Pappa köpte en Iron Maiden tröja eftersom han inte hade någon.
 Jaha, klockan var vist 10 över 2 denna dag med.:)
Göteborg var full av Maiden-fans och det var en grym stämning. Från pubarna spelades Iron Maiden musik.
Vi tog en titt i en saluhall, sånt har vi inte hemma! Tycker dem alt kan bygga en saluhall i Örebro, det var ju mysigt där inne.

Hm, hästar på balkongen? Med en lampa på huvudet? Eee...okej.
Sen vart det dags för att äta. Vet inte vad stället heta där vi åt men det serverades typ husmanskost. :)
Jag åt pasta med köttfärs, gott!:) Sällskapet runt bordet tyckte jag var konstig för jag ställde mig upp och fotograferade maten.:) Hehe, men måste ju! För att visa på bloggen!:) Pappa tyckte jag skulle ta ett kort på hans mat för han hade gjort en fin gubbe.
När klockan började närma sig fem gick vi till Ullevi för att köpa oss varsin Iron Maiden tröja.:) Min sjätte Maiden tröja!:) Man måste köpa en tröja när man är på konsert! :) Sen gick vi tillbaka till bilen och lämnade av saker och hämta biljetter. Robin och Jonas drog på sig sina nyinköpta Iron Maiden tröjor. Det går inte att gå på konsert utan att ha en bandtröja med banden man ska se. Sen styrde vi stegen tillbaka till Ullevi för att uppleva en magisk kväll som vi aldrig kommer glömma!:) För att vara med när Iron Maiden hyllades av 56 245 stycken skrikandes fans. Det var magiskt! Det var riktigt coolt!:)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar