tisdag 5 juli 2011

Min söta och modiga Mormor!


Häromdagen gick jag till Mormor och Morfar(ovanligt). När jag kom ditt höll dem på att måla huset. Det första Mormor säger till mig är "Har du inte med dig kameran?
Ne, svarar jag. 
Hämta den! säger hon då. Så kan du ta en bild på mig när jag står i skyliften och måla. Ingen tror på mig när jag säger att jag vågar stå i den. 
Okej, svarar jag med ett lätt skratt, och vänder om och går hem och hämtar kameran.

Ja, min Mormor är lite höjdrädd. Ofta brukar Morfar få måla där det är högt(eller barnbarnen) Men nu vågade hon sig upp i skyliften och det ville hon visa alla att hon vågade. Du är modig du Mormor! Mormor är även kameraskygg, och jag får ofta höra av henne att jag inte får ta någon bild på henne. Elakt! Hehe. Men nu fick jag ta många bilder på henne.:)
Så detta inlägg är tillägnat Mormor och hennes höjdskräck!:)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar