söndag 7 augusti 2011

Blommor

3 kommentarer :

  1. Nu så har jag hunnit ikapp på din blogg. Som vanligt jättefina bilder Hanna. Vart har du fått tag på den där kamera som du la bilder ifrån i förra inlägget?

    SvaraRadera
  2. Jag såg dig i tidningen & va tvungen att kolla in din blogg för jag såg hur bra du va & jag är själv jätte intresserad av att fota^^ Måste säga att du är AS bra på att fotografera! :D & jag går in ofta & tittar i din blogg & jag får insperation & så blir jag så glad av dina bilder^^ Efter jag såg dina bilder , så tänkte jag att det verkar as kul att ha en blogg & nu har jag ganska nyligen skaffat en oxå :D kolla gärna in min blogg (om du vill) hihi Fotobellan.blogspot.com
    ha det gött! ^^

    SvaraRadera
  3. Likte bildene. ;) Fine og sommerslige. :)

    SvaraRadera