måndag 1 augusti 2011

Första Augusti, varför inte Juli?

Första Augusti, tre veckor och en dag kvar på sommarlovet. Kan vi inte bara spola tillbaka tiden en månad? Till den första Juli, sommarens-, årets bästa dag. Dagen då jag såg Iron Maiden. Jag skulle vilja återleva den dagen!:) Att se Maiden var coolt! Just nu tittar jag faktiskt på Iron Maiden, fast på TV:n. Flight 666, en dokumentär om när bandet tar sitt flygplan Ed Force One med sångaren Bruce Dickinson bakom spakarna och flyger till elva länder och gör 23 konserter på 45 dagar. Länderna dem spelar i har dem inte besökt på årtal eller så har dem aldrig förr spelat där.

Jag har svårt att förstå att jag faktiskt har sett dem här gubbarna för en månad sedan. Det är coolt! Jag längtar tillbaka! Jag vill se dem igen! Iron Maiden är gudar och det är roligt att se att man inte är ensam om att tycka det! Vi är många i Maiden familjen. We are blood brothers! Det skrek jag tillsammans med 56 245 hårdrockare på Ullevi för en månad sedan!:)



Satellit 15...The final frontier.
Öppningslåten som utlöste kaos i publikhavet. :)
Rock On!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar