torsdag 11 augusti 2011

Förvånad

Fotad med Samsung galaxy S och redigerad i Picknik.

Blev rätt så förvånad när jag såg en av mina bilder i Nerikes Allehanda. Tydligen hade dem intervjuat en kompis, som inte heter Anna som det står i tidningen utan hon heter Linnéa(eller ja, hon heter Anna i mellannamn). Kul att det står fel namn! Jag tog den här bilden förra året när hon var med på riddarspelen i Arboga. Tycker det är lite tråkigt att dem inte har skrivit att det är jag som har tagit bilden, utan den är privat som har tagit bilden, men men.
Canon EOS 450D + Canon EF-s 18-55mm f/3,5-5,6 (kit)

Inser när jag tittar på mina bilder från förra året att jag har utvecklat mitt fotande, blivit så mycket bättre.:) Det känns grymt!:)

1 kommentar :

  1. Så moro med egenfotograferte bilder i avisen da. ;) Likte bildet!

    SvaraRadera