söndag 20 maj 2012

Can't stop rock 'n roll


Igår köpte jag äntligen biljetter till Skogsröjet.:) Nu längtar jag till den 10 Augusti, är taggad till tussen! :) En artist jag ser extra mycket fram emot att se är Alice Cooper. Skräckrockens kung, hans show är lite utöver det vanliga.

Men innan Skogsröjet går av stapeln så ska jag nu på fredag se Ozzy and Friends. Åh, ska bli så himla kul, har länge viljat se Ozzy live. Dagen efter Ozzy, blir det kanske Metallsvenskan. Gillas inte att Metallsvenskan och Ozzy är samtidigt. Jag skulle vilja se Raubtier som spelar på fredagen. Men men, Raubtier ska iallafall vara förband åt Sabaton på deras Sverige turnering i december. Så då får ja se dem och grymma Sabaton.

Åh, 2012 blir ett bra rock år!


Ska ni på några festivaler/konserter?

3 kommentarer :