torsdag 24 maj 2012

Tegel










När jag var i Karlslund, såg jag det här nedbrunna huset. Har ingen aning om varför det finns kvar idag, eller vad det nu används till.

Just nu är det långt mellan inläggen, jag har ingen tid för redigering av bilder och bloggen. Snart snart, om en två veckor kommer det att bli bättre med bloggandet. Imorgon är det två veckor kvar till skolavslutningen, så himla skönt! Är så TRÖTT på alla skoluppgifter som tar all tid ifrån en! Nu ska jag skriva på min uppsats om Tjernobyl, som ska vara klar på måndag. Tror inte det kommer finnas så mycket tid för att skriva i helgen. Imorgon är det dags för Ozzy Osbourne!!! Jag är taggad!

1 kommentar :

  1. Det är ruinen av två ihopbyggda växthus, ett från 1840-talet och ett från 1902. Hälsn, moster. PS, ha det så kul på Ozzy!

    SvaraRadera