lördag 12 maj 2012

En regnig onsdag


De senaste dagarna har det bara regnet och regnat. Skit tråkigt! I onsdags mellan skurarna drog jag på mig mina röda gummistövlar och gick ut med kameran hängandes på axeln.
 Jag bytte några ord med min morfar.

Sedan vinkade jag hej då till han.
För det jag skulle göra ute var att fota en bild till en uppgift vi har i foto. Uppgiften är att fota arkitektur och jag har visat er några bilder på logen jag har valt att fota för ett tag sedan. Men jag saknade en bild på hela logen, så det var det jag tänkte fota nu. Läste för ett tag sedan ett reportage om en som fota arkitektur, han fotade alltid när vädret var grått och lite småregnigt. Så efter det har jag väntat på regn. Resultatet är bilden här ovan, dock är jag inte riktigt jätte nöjd med den.


Blev även några mer bilder på logen.


Jag stötte även på herr snigel.

1 kommentar :

  1. Härliga bilder, men oj så hastigt traktorn kom emot mig.

    SvaraRadera