lördag 22 januari 2011

Formex

Har haft det trevligt idag på Formex. Så mycket saker och intryck. Finns så mycket snygga saker! Så mycket inspiration och jag blir jätte sugen på att starta ett eget företag:). Typ en webbutik och sälja saker. Hårdrocks tröjor och prylar, eller kanske kitschiga och vintag prylar. Det skulle vara roligt att ha eget företag. Det är något som jag någon gång ska uppfylla!:)
I bilen på väg hem satt jag med Mammas Iphone och försökte att ta reda på vad som gäller när man både går i skolan och har eget/arbetar. Får man studiebidrag ändå? Tror att det är så att när man överstiger ett vis summa så får man ingen studiebidrag/bara en vis del. Men jag vet inte. Finns det någon människa där ute som vet vad som gäller och kan vara snäll och svara mig? Skulle vara väldigt snällt!:)

Blev lite besviken på mässan denna gång. Vart fanns alla gratis saker? Dem hade försvunnit, gömt sig för mig. Haha, men man åker ju inte på mässa för gratis saker.:) Eller ja, jo lite kanske:) Hihi!:)
Förövrigt såg jag Ernst Kirchsteiger, coolt!:) 

Gå in här för att se på bilder ifrån mässan:)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar