torsdag 6 januari 2011

Till mina barn!


Idag skrev jag "Till mina barn" på en kartong.
Det kändes lite konstigt!
Anledningen till att jag skrev "Till mina barn" på en kartong var för att jag sorterade lite i mina 10 banankartonger som står i mitt rum. Dem här sakerna ska jag ge till mina barn. Om jag nu kommer få några barn?! Det vet jag inte! Får se i framtiden. Om jag nu kommer få barn kommer jag antagligen att ångra att jag inte slängde/sålde några saker. Som Pikachu klockan. Den sjunger en Pikachu sång när man ska vakna. En störig musik och så skriker den PIKACHU!! Jävligt störig! Kanske ska lägga den i Loppis lådan istället? En sådan har jag också, fast i den är det inte lika många saker. :)

1 kommentar :

  1. Gud så smart, att jag inte tänkte på det i din ålder??

    SvaraRadera