söndag 9 januari 2011

Sista dagen innan imorgon!


Jaha, då var det sista dagen idag innan skolan börjar igen. Vist ska det bli lite skoj att komma tillbaka till skolan och träffa alla och lära sig nya saker. Men jag skulle inte säga nej till en veckas lov till. Fast det är inte så långt kvar till sportlovet. Det ser jag framtill! Haha! Det jobbigaste med att skolan börjar är att man måste vakna till den förjävliga alarmklockan. Inte kan man sova tills man vaknar självmant. Nej, nej! 20 över 6 kommer jag att bli väckt imorgon. Bläää, jag blir bara trött av att tänka på det! Ja, trött kommer jag någ att vara! Idag sov jag till 12, längst detta lov! Jag som skulle gå upp tidigt idag! Det gick åt skogen! Eller ja, jag vaknade faktiskt vid halv 8 först. Duktigt! Men efter en stunds fundering på om jag skulle gå upp eller ställa klockan på typ 9 så somnade jag om och Pappa väckte mig sedan klockan 12. Duktigt Hanna! Nu kommer jag antagligen inte kunna somna i kväll!

Jag hoppas att ni alla där ute kommer få en bra dag och att ni kommer sova gott!
Hej då!:)

1 kommentar :

  1. Er alltid noe dumt når skolen starter igjen etter en ferie, men det går jo som regel greit når man først kommer i gang. ;) Du får ha en fortsatt fin mandag!

    Sv. Takker for kommentar på bloggen min. :)

    SvaraRadera