måndag 10 januari 2011

Sömnproblem...

Vet ni hur rätt jag hade angående vad jag skrev i föra inlägget att jag inte skulle kunna somna?!
Ja, det gick inte att somna och inte hjälpte det att det blåste som fan ute. Lät jätte mycket och det kändes nästan som att taket skulle lätta. Haha! Det är jobbigt, jag tycker inte om när det blåser! Inte någ med blåsten det skulle även vara varmt och jävligt. Jag sova alltid med täcket över mig, det är draget långt över huvudet. Under täcket är man trygg!:) Men det blev varmt! Vred och vände på mig för att för en liten stund ligga på en plats där det inte var så varmt. Efter sisådär 2-3 timmar av försök att somna blir man rätt trött på det. Jag försökte tvinga mig att somna, räkna får(som ofta sluta med att jag inte visste vilket tal jag var på) och försöka att inte tänka på något och inte tänka efter vad jag skulle skriva i bloggen om mina sömnproblem. Jag vet inte riktigt när jag somna men jag tror det var någon gång mellan 3-4. Konstigt någ har jag inte varit så jätte trött idag som jag trodde jag skulle vara, men det var nära att jag somna på bussen på väg hem.:)
Jag hoppas att det ska gå bättre att somna inatt! Det blåser iallafall inte något just nu!:)
Tycker om den här bilden! Den är cool! Dock försämrades den väldigt mycket nu när jag laddade upp den. Bläää:(

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar