lördag 29 januari 2011

Nya gamla grejer...

 Jag har köpt en ny kamera:)
En Edixa Reflex.

Så söt! En till kamera till min samling:)
Hittade den idag på en loppis. 100 kronor kostade den, det var inge tvekan, jag bestämde mig direkt för att jag skulle ha den. Jag chockerade Mamma lite. Jag har värsta beslutsångesten i vanliga fall. Kan stå jätte länge och tveka.

Det var inte bara kameran som fick följa med mig hem utan också..
...en liten skål för 50 kronor...
...och 4 ramar.:)

Är riktigt nöjd!:)
Kommer att besöka den här Loppis och Antik hallen som ligger i Karlskoga flera gånger. Mamma och Låtsatspappa har nämligen hyrt en liten butik där. Så varje lördag framtill Juni kommer dem att stå där och sälja inredning och barnkläder. Nya grejer alltså.  

2 kommentarer :

  1. Ååååå loppis och autioner är sådan succé! Fina grejjer du köpt!

    SvaraRadera
  2. Grattis med enda et kamera da. :)

    Sv. Takk for kommentar på bloggen min.

    SvaraRadera